Inte jag heller...

Är hemma med Rasmus idag eftersom han tydligen var dålig igår hos Tommie. När han kom till mig igår tyckte jag nog han verkade pigg. Imorse verkade han oxå pigg men klagade på ont i halsen. Eftersom jag inte kunde avgöra hur läget var så stannade jag hemma med honom. Försöker jobba hemma så gott det går, men det är nå strul med min dator. Först trodde jag det var internet som höll på att strula, koppla upp och ner hela tiden. Men peters dator verkar fungera okej. Så jag jobbar på den nu istället.
Iallafall så verkar Rasmus minsann inte ett dugg sjuk, snarare rastlös nu. Så imorgon får han gå på dagis.
Däremot jag... Jag har varit illamående sen igår kväll och har känslan av att maten sitter upp i halsen på mig. Mådde illa nästan hela natten och har legat vaken mestadels. Trött som fasen är jag nu... Illamåendet kommer och går och det känns fortfarande som att maten är uppe i halsen på mig, fast det var flera timmar sen jag åt nått. Samma känsla imorse INNAN jag ens hade ätit något. Vet inte om jag är så sugen på att äta någe mer på ett bra tag.....
Känner mig matt och hängig. Men jag kräks inte och verkar inte dålig i magen... bra jäkla mysko. *urk* Jag hatar å må illa...

Imorrn är det arbetsplatsträff uppe i Hudiksvall. Och jag vet faktiskt inte om jag vågar åka dit om jag mår såhär.... Känns jobbigt om man helt plötsligt skulle börja kräkas eller bli dålig i magen däruppe och har lång väg hem....
Funderar på att hoppa över det för säkerhets skull och kanske stanna på sjukhuset och jobba med Hasse istället.
Samtidigt känns de surt att missa ett viktigt möte... Vi har massor att prata om *suck* Vad ska jag göra....

Kollade lite på gamla kort här nyss från ett par sommrar sen. FY va fet jag blivit!! Bläääääää  Nä, efter bebis kommit ut blir det definitivt hårdhandskarna. Jag trivs INTE med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0