Det finns ingen hejd...

Det är tur att man inte bloggar om ALLT knas man gör, för då skulle alla tro att det va någe allvarligt fel på en. hehe
Lyckades idag igen nämligen... tappade ett glas så det gick i tusen bitar mitt på golvet i lunchrummet.
Sådär lagom pinsamt.......
Skulle ta glaset som stod på bordet. Lyfte väl inte glaset tillräckligt så jag slog i det i stolen och så slank det bara ur handen på mig. PANG så låg det där i massor av bitar.... Kristin högröd i fejjan letandes febrilt efter nån slags borste.
Fanns icke. Så jag fick sätta mig och den stora magen ner på huk å börja plocka ihop det värsta.
OCH! Såklart så skar jag mig! Det finns ingen hejd på mina klanterier...... Det är ett under att Peter står ut med mig ;-)

Men annars har dan vart lugnt :-P
Efter jobbet så ska vi käka lite mat jag, Rasmus och Tommie. Blir väl McDonalds som vanligt. Rasmus brukar beställa det. Är så less på det där stället nu så jag äter bara en sallad nu för tiden.
Efter det drar jag och Rasmus vidare hem till björkman å kalasa lite. Hon fyller 32!!! Hipp hipp hurra!! Så det blir till å mumsa lite fikabröd då :-P

Sen är jag förmodligen tröttare än Rasmus och somnar väl som vanligt när jag ska lägga honom.
Vaknar och känner mig som ett vrak men tvingar mig ändå ner till soffan och fortsätter vara ett vrak stirrandes på tv.

Mm... ja.. ungefär så :-P

Kommentarer
Postat av: Johan

och glöm inte att du tappade mobilen i toaletten för inte så längesen! :)

2009-03-05 @ 15:27:26
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0