Den här! och den här.. den här oxå!

Lördag idag och jag vaknade till ungefär 06:38. Ca 06:40 hörde jag Rasmus kliva ur sin säng och tassa in till oss.
Jahapp, det va dere. Vilade en 10 minuter till men sen gick vi upp.
Peter hade sagt att han kunde gå upp med honom, men jag kände mig faktiskt rätt så pigg :-) Så jag gick upp :-)
Gav Rasmus frulle, la i en tvätt och kokade ett lass potatis. Mamma hade beställt det till dom skulle komma lite senare. Vi skulle ha det och steka till kvällsmaten.
Åt lite frukost själv, men kände mig fortfarande piggelin. Så jag satte igång och städade :-)
Fick höra att jag var "jobbigt pigg" hehe. Så Peter satte igång och hjälpte till.

kl 12 mötte vi upp mamma och pappa i valbo. Vi började med att äta lunch tillsammans. Sen åkte Peter och Pappa hem igen för pappa orkade inte gå och shoppa nått. Medan jag, mamma och Rasmus gick vidare till Kappahl.
Där Rasmus hade buffé bland kläderna tror jag. Han pekade och visade och visste precis exakt vad han ville ha. Och jag måste säga... killen har klädsmak :-) Nu fick han ju inte allt såklart. Men notan slutade på 1200 när vi klev därifrån.

Några bilder på outfits han själv valde och provade
    

Sen smet jag iväg en sväng till HM och köpte ett par mammaleggins och en snygg svart skjorta. Är så shoppingsugen nu. Man vill ju liksom vara lite snygg även om man är gravid :-)
Väl hemma blev det fika. Jag har ju lite fika att bjuda på som sagt... :-P

Nu sitter Rasmus uppe i sitt sovrum och kollar på film med tvillingarna Ylva och Hanna. Mamma och pappa har precis åkt hemmåt. Så just nu är det lugn och ro. Den här dagen har verkligen rasat iväg.

Nä... nu äre nog dags å laga lite mat kanske. Kl är redan över 18.


Förbannade jävla halsbränna!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0