Bakryck

Igår kväll en sisådär 19:50 fick jag ett sånt där bakryck igen. JAAA jag ska baka frallor!! :-O
Okej Kristin.... vad har hänt med dig?!
Peter kom hem mitt under baket och bara ställde sig och tittade på mig.
 Peter - Men, älskling. Bakar du nu igen?
Jag - Jaa... jag fick lust liksom....
Peter - Men va go du är älskling
Så blev han serverad nybakt fralla och te framför House på Tv:n. Perfekt :-)
Bara det att dom här frallorna va FRUKTANSVÄRT mättande. Jag vet inte... För det första blev dom storlek L på av nån anledning. Verkar ha jäst massor. Så nästa gång ska jag halvera dom i storlek. Men supergoda blev dom iallafall :-)
Såhär bidde dom iallafall :-D





Kommentarer
Postat av: Petra

Imponerad!

2009-03-11 @ 16:27:37
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0