Absolut ingenting

Absolut ingenting speciellt har hänt idag. Vet inte vad jag ska skriva om....
Stannade hemma och jobbade idag och Rasmus var hemma med mig. Det brukar gå ganska bra. Han roar sig själv under dagen. Han är så glad bara han slipper vara på dagis. Tror han känne sig klar med dagis nu. Han har inte tyckt det varit roligt att åka dit på väldigt länge och är mycket hellre hemma.

Supporten på eftermiddagen. Ptja... vad säger man.... Alla som känner mig vet hur jag känner för supporten.
Jag börjar uppriktigt sagt må dåligt av å sitta där. Jag blir på jättedåligt humör och känner mig jättestressad just pga jag är på dåligt humör. Jag blir bara jätteirriterad så fort jag ser ett samtal komma in. Jag borde inte sitta där....
Jag tror inte jag gör mitt bästa i alla lägen faktiskt.....Men har man suttit där i 9 år så har man nog gjort sitt.
Jag tycker dom borde anställa lite färskt blod till supporten. Hungrigt nytt folk som VILL sitta där och gör sitt yttersta för kunderna. Så kan vi få koncentrera oss på ärenden och projekt istället.

Näe... idag ä jag trött känner jag *gäsp* Ska laga lite spagetti och köttfärssås till familjen nu.
Ikväll när Rasmus har somnat tänkte jag baka chokladrutor med coccos på. Peter mamma kommer förbi en sväng imorgon så då tänkte jag laga lite mat och sen bjuda på chokladrutor då :-)

Ni vet sånna här supergoda



Sen får vi se om det blir lite småfrallor oxå. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0