Mitt fel...

Får man skriva om vad som helst i en blogg... Får man skriva vad man känner...
Just nu känner jag mig nedslagen :-(
Tyvärr blev det förlust i dagens match mot Halmstad. Jag tyckte det kändes bra inför matchen, hade en bra magkänsla liksom. Men ja... jag vet inte.  Det känns som att det var mitt fel att vi förlorade matchen.. :-( Jag vet att jag inte borde känna så. Och det är inte riktigt jag att känna så... Idag fick jag ovanligt mycket kritik. Inne i många av time outerna var det jag som fick en tillrättavisning. Jag brukar kunna ta mycket kritik. Men idag.... För varje gång blev jag ett snäpp kortare.
Jag försökte verkligen ta tag i mig själv... Men efter det sista "utbrottet" mot mig så sjönk jag till golvet helt. :-(
Jag gjorde ingen bra match idag, men kan inte minnas att jag var den enda som gjorde misstag. Men kan en person vara ansvarig för att ett helt lag förlorar? Jag vet inte... :-( Jag fick den känslan av min tränare idag iallafall...
Jag har aldrig i hela mitt liv gråtit efter en match. Men idag blev det så...
Skulle någon prata med mig om det här imorgon skulle jag köra en Kristin klassiker.
Jag skulle förmodligen skratta. Vifta bort allt och skylla på hur löjlig jag är nuförtiden med alla hormoner. Ta på mig allt ansvar för förlusten.

Kanske det är dags att kliva av. Många funderingar och tankar...
Kanske är det så att jag inte kan prestera lika bra längre...
Kanske var det en dålig dag bara...

Jag vet inte... Just nu känner jag bara att jag skulle vilja försvinna.
Nästa helg... Vi får se. Om jag lyckas skaka av mig det här.
Just nu...  bara ledsen..


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Man får känna sig sådär ibland. Ibland hinner man skriva det i bloggen innan det går över, ibland inte:-) I morgon känns det som du säger bättre.

Med all din erfarenhet på planen är jag övertygad om att du inte kan vara dålig. Men alla kan ha en sämre dag. Kramar te dej från mej

2009-01-11 @ 21:25:51
URL: http://blogg.gd.se/kristinpalaktaren/
Postat av: Evelina

Klart det inte är ditt fel, det är vårat som lag, det är vårt fel att vi inte kan prestera. Det är alltid bra att skriva ner vad man känner, då kommer allt ut liksom. Vi tar nya tag imorn. I helgen är det vinst som gäller :D Kramar

2009-01-11 @ 22:00:23
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Evelina

Klart det inte är ditt fel, det är vårat som lag, det är vårt fel att vi inte kan prestera. Det är alltid bra att skriva ner vad man känner, då kommer allt ut liksom. Vi tar nya tag imorn. I helgen är det vinst som gäller :D Kramar

2009-01-11 @ 22:01:33
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Evelina

Klart det inte är ditt fel, det är vårat som lag, det är vårt fel att vi inte kan prestera. Det är alltid bra att skriva ner vad man känner, då kommer allt ut liksom. Vi tar nya tag imorn. I helgen är det vinst som gäller :D Kramar

2009-01-11 @ 22:02:32
URL: http://schme.blogg.se/
Postat av: Evelina

oj det blev 2 ggr där.. :D

2009-01-11 @ 22:03:06
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0