Fy fan!!

Fy fan va risigt jag mår nu. :-(
Fryser som en dåre och febern bara stiger.... Snoret vill aldrig sluta rinna och halsen känns som taggtråd.
Huvudvärken ska vi inte tala om. Känns som en lastbil kört över det och det bara är mos.
Ont i nacken och ont i ryggen :-(
Sitter här och försöker verkligen jobba. För jag har VERKLIGEN inte råd att vara sjuk. Det värsta av allt är att jag har piss supporten just nu. Dvs jag måste sitta och svara i telefonen. Och såklart så ringer folk som dårar JUST idag när jag inte orkar med dom. Orkar inte tänka och hör knappt vad dom säger när dom pratar... *suck*

Rasmus har varit snäll hela dagen och tittar på tv. Men stackars honom att behöva sitta framför tv:n hela dan.... Jag kan ju inte göra något med honom :-(
Vet inte hur jag ska göra imorrn. Vill inte skicka iväg honom till dagis heller ifall han är smittad. Då smittar han ju ner hela avdelningen.... det känns inte schysst. Så det blir väl ännu en tv dag antar jag.... *suck*
Kan dom där jävla idioterna sluta ringa snart!!!!!!!!!!!!!!!!! Usch.... bläääää

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag är oxå jätteförkyld, magnus var ner på apoteket och handla nån flytande "host"medicin. Den är slemlösande. Jag hostar upp slem som jag inte får upp, det täpper till luftvägen, och jag kan typ inte andas. Jag tror inte jag kommer att spela imorn. Tyvärr. Har ont i kroppen, men jag har aldrig haft feber över 37,5. Fan vad värdelöst detta är!!! Usch!!

2009-01-23 @ 10:44:34
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0