För första gången!

Helt vansinnigt! Igår kväll låg vi i sängen och tittade på tv. Jag kände på magen och kände att bebis låg jättelångt ner.
Och började samtidigt känna lite småpuffar som jag känt nån vecka nu :-)
Jag visade vart jag kände puffarna och Peter lade dit handen. Och jorå, bebis behagande puffa ca 3-4 ggr till och Peter kände dom!!!
Sjukt!! Jag är ju bara i V 18 än så länge och han kände puffarna utanpå magen :-D
Han blev jätteglad och chockad samtidigt. Och jag blev jättechockad för jag trodde inte det var möjligt så tidigt. Men jorå :-)
Vi har en stark en därinne, hårda sparkar redan nu :-D

Idag på fm på jobbet har bebis puffat på och haft sig därinne flera gånger redan :-D
Skönt att känna att bebis lever och mår bra därinne :-) På onsdag 14/1 är det dags för rutin ultraljudet. Då får vi ett nytt datum för beräknad förlossning som ska följas. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!!

2009-01-07 @ 18:39:13
Postat av: Kerstin

Spännande!

2009-01-07 @ 18:41:03
Postat av: Sofi

Vadå sparkar - det är väl ingen fotbolsspelare heller. Det måste vara ansatsträning och smaschrörelser du känner!

2009-01-08 @ 10:43:13
Postat av: Kärran

Det övas ju slagskott där inne vettja.

2009-01-08 @ 14:49:33
Postat av: Eken

Ohh olika bud... hmm.. Nja, jag borde väl satsa på slagskott eftersom det är aaaaningens mer pengar i hockey. ;-)

2009-01-08 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0