Det vill sig inte...

Förlust idag med :-( Nu börjar det blir VÄLDIGT tråkigt att förlora.
Alla spelade verkligen jättebra idag. Och det var starkt teamarbete i både fram och bak. Jag trodde verkligen på en 3-0 seger idag. Men tyvärr vände Göteborg och tog 3 raka.... :-(
Det bra med den här matchen att jag tror inte vi spelat såhär bra på hela säsongen som vi gjorde idag.
Vi kämpade på så gott vi kunde och spelade jättebra. Göteborg spelade oxå jättebra, speciellt i sista två seten.
Såhär blir det ibland.... det var en jämn match och idag vann dom. 3-2 i set och 16-14 i sista set.....

Naturligtvis var det inte hela matchen men idag skulle jag velat ge domaren en fet jävla pungspark!
Jag förväntade mig verkligen mer av den domaren som stod idag. Han brukar vara duktig och väldigt petig.
Men idag missade han väldigt viktiga bollar i jätteviktiga lägen i slutskeden av dom sista tre seten. Och det var till Göteborgs fördel alla gångerna. FRUKTANSVÄRT DÅLIGT!!! Det kan vara så oerhört avgörande en enda boll sådär.
Man blir så arg och frustrerad när en domare missar så självklara saker så det kan göra skillnaden om man förlorar eller vinner.

Så här slutar alltså min säsong för det här året. Tyvärr med förlust igen....
Men vi hade iallafall roligt därute idag och alla kämpade verkligen jättebra.

Lisa med sina suveräna anfall blev idag bästa poängplockare med sina 20 poäng.
Jenny fick en rejäl revanch från igår i både serve och anfall och plockade hem 18 poäng. KANONSERVAR!
Veronica var 100% ig i servemottagning och försvar idag och tog med sig 9 poäng. Imponerande :-)
Evve spelade passare men plockade ändå med sig 11 poäng bla med sina jättefina servar.
Sara tog med sig 6 poäng och var helt otrolig i block idag :-)
Själv tog jag tyvärr bara 4 poäng. Men allt handlar inte om att ta poäng anser jag, jag jobbade på rätt bra ändå tycker jag.

Nu släpper det och ni kommer börja vinna. Jag ska sitta och hejja på er på hemmamatcherna och på hotline när ni spelar borta.

Tack för en jättekul säsong tjejer!! Nu ska jag gå och bara vara tjock på heltid :-D

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: michaela

svara på frågan om du vet svaret! :(

2009-01-25 @ 21:47:07
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: evelina

Du kommer kunna vara med nån gång till tror jag.. så tjock e du inte än!!! :P Ses på torsdag! Kramar

2009-01-27 @ 12:14:03
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0