05:00

Det här är andra dan i rad jag vaknar vid 5 taget på morgonen och det är OMÖJLIGT att somna om igen. *suck*
Båda dagarna har jag somnat tidigt och vaknat å varit akut kissnödig. Sådär så det bara inte går å vänta en sekund till hur trött man än är. Och när jag lagt mig igen så har jag varit helt klotvaken.
Imorse lyckades jag ändå somna om. Men tyvär inte förrän 6 taget kanske. Och då är det inte länge kvar tills man ska gå upp igen. Åhhhh va seeeeeg man är då... Det är nästan bättre å inte somna om alls en sån där gång.

Denna vecka har det verkligen varit korvstoppning på jobbet oxå. För vi är mitt uppe i ett stort projekt och har haft konsulter här som har matat oss med information om servrar, applikationer, backuper mm. Så nu sitter jag faktiskt här med huvudvärk och är jäkligt trött helt ärligt. Å jag som skulle vara pigg å alert idag och orka träna. Mmmm... Får se hur det blir med den piggheten. Jag ska iallafall ABSOLUT träna idag. Finns INGET som kan hindra mig från det. Det får gå som det går idag. Imorrn är det iallafall inga konsulter här så då har jag bestämt mig för att jobba hemifrån. Ska ändå bara sitta i supporten.

Imorgon kväll är det bowlingtävling iallafall. Team Lisa/Kristin mot Team Anders/Peter. Dom kommer åka på FETT mä däng. hehe
Sen på lördag bär det av mot norrland. Vid 5.30 tiden kommer Tierparna och hämtar upp oss i Gävle. För i helgen är det dags att möta Skellefteå och IKSU. Ska bli skojsit :-)
Hoppas bara man får spela nått... efter söndagens match så vet man aldrig :-S
Men huvudsaken är att vi vinner. Nu behöver vi plocka hem två segrar.
GO TIERP! GO TIERP!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag kommer sitta med en huligantuta och ett plakat med texten "Visa dom Kristin, vilka som är svin!" :D

2009-01-17 @ 03:45:23
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0