DYRT!!

Jahopp.. då va man 750 kr fattigare då , bara sådär i en smäll bara.
Och vad är det då som gjort mig fattig. JO TANDLÄKAREN såklart! Hemska påfund.... Behöva ligga där å våndas. USCH!
Själva undersökningen gick alltså på 750 kr. Sen hade jag ju ett pyttehål som behövde lagas då så det blir tebax igen i mars. Hos en ANNAN tandläkare!!! För min går på mammaledighet på fredag. Åh hon som va så bra..... Sådär bra så man inte är nervös när man kommer dit liksom. Undra hur mycket dom plundrar mig på nästa gång....
Nä.. nu jädrans blire Dentan både morgon och kväll för resten av mitt liv. Jag vill ALDRIG mer gå till tandläkaren.

Ja iallafall så har vi börjat jaga barnvagn nu jag och Peter. Vet inte om Peter är sådär jätte engagerad i det hela.. Han hänger väl mä för att han måste. Han verkar inte tycka det är superkul iallafall :-P
Så, iallafall dom modeller som JAG kommit fram till är bra och som vi ska kika på är Emmaljunga Cty Cross eller Teutonia Mistral. Har hittat en emmaljunga city cross 06:a på blocket som ska finnas i Färila. Tänkte kanske ta en titt på den. Den såg iallafall jättefin ut och var knappt använd tydligen :-) 3000 kr känns som ett okej pris. Speciellt när man inte kommer under 5000 kr för en ny vang :-S
Ja.. vi får se hur det blir :-)

Nu äre lunch här

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0