SKIT!!

Ännu en kass börja på dagen!
Vaknade av att Peter ringer på mobilen, tittar på klockan och den är 8.30!!! jag hade TOK försovit mig! PANIK!!!!
Lugnade ändå ner mig efter en stund och bestämde mig för att jobba hemma. Jag hade ännu en gång vaknat med huvudvärk.... :S
När jag kom ner och loggade in på datorn så ser jag... Medarbetardagen Gasklockorna på ALLA!!!
PANIK!!!! Men fan fan fan fan fan!!!  Varför står inget på min kalender på mobilen!!?? Hur i hela världen kan jag ha glömt det här!!
Och genast slår tanken mig.... Fan va skit jag kommer få för det här av chefen.... *suck*
För det är såhär, att på mitt jobb. Där får man inte vara mänsklig och glömma något. För då tros det genast av folk mm att man gjort det med flit! Så ja.... jag kommer få en massa skit för det här :(

Jaja... bäst å sätta sig i supporten nu och göra nån nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0