Och dagen SKIT fortsätter...

När jag blivit införstådd med att jag idag skulle sitta i supporten istället för att vara på medarbetardagen så började jag ringa. Men det blir lite drygt att ha telefonen mot axeln efter ett tag så jag kopplade in headsetet. Som INTE ville fungera. Verkar som att bluetooth funktionen på min "lilla" HTC slutat att fungera. Så därmed var det bara att göra sig klar för att åka in till jobbet och sätta sig istället.
När jag skulle låsa så insåg jag att nycklarna till huset var kvar i Peters bil!!!!  MEN FY FAN!!!
Jävla skitdag!!!
När jag ändå till slut kom in till jobbet så satte jag mig ned och började ringa. Tills jag spiller en hel mugg med kaffe över hela mig och skrivbordet!! SKIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och till råge på allt... Så fick jag nyss reda på att en av mina närmsta vänner legar på sjukhus i helgen. :(
vad är det här för en dag. FY FAN!! 

Kommentarer
Postat av: Sjukhussjukan

Älskar dig min vän!! Din omtanke värmer.....

2008-06-08 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0