Morning

Stressad morgon. Vaknade rätt tidigt men lyckades inte komma ur sängen förrän strax efter 7 ändå. Rasmus var oxå trött för han hade inte vaknat än så jag fick väcka honom.
Duscha, borsta tänderna, hitta kläder till sig själv, hitta kläder till Rasmus, Rasmus bråkar om kläderna för han vill inte ha precis den tröjan, hittar ny tröjja, borsta Rasmus tänder, sminka mig, göra iordning frukost till mig att ta med, göra iordning matsäck till Rasmus utflykt, stanna på vägen till dagis och handla festisar och frukt. *phew*
Det låter lite ändå nu när jag tittar på det såhär.... Men å andra sidan gjorde vi allt på 30 minuter så. :)
Nu sitter jag iallafall äntligen ner och ska äta lite frulle.
Dagens frukost:
En fullkornsmacka med keso på
En tallrik lättyoghurt med musli
En kopp kaffe

    

Skulle äta en banan oxå, men orkade faktiskt inte den.....  den får bli mellis senare istället :)

Kommentarer
Postat av: petra

Har inte du lärt dig än att det är nyttigare me vanlig youghurt? :P Skippa lättgrejerna! :) Titta på Du är va du äter så ser du att hon slänger lättgrejerna typ först av allt! :)

2008-05-30 @ 11:28:55
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

jamen jaja!! Det va bara det att det va det enda jag hade surru! :P

2008-05-30 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0