Ptja.. inte så pjåkit

Gomorron gomorron! Imorse kl 06.00 vaknade jag av ett tyst tassande in i sovrummet och en liten Rasmus som kröp in under mitt täcke. Helt ärligt, min första reaktion var en rätt så tung suck..... Han verkade rätt pigg för still låg han verkligen inte. Och själv frös jag och hade en skaplig huvudvärk. Ännu mera *SUCK*.
Till slut följde jag med honom ut i vardagsrummet, satte på Scooby Doo och Piraterna och bäddade ner honom i soffan. Själv bäddade jag ner mig i sängen en stund till. Vaknade till en stund senare av en FRUKTANSVÄRT stark jordgubbsdoft........  Peter! Och nu undrar ni säkert varför Peter luktade jordgubbe. JO, han dricker sånna dära proteindrinkar ibland. Uscha å blääääääaaaa!!
Mosade ner mig under täcket en stund till i hopp om att huvudvärken skulle ge med sig lite. Icke! Klev upp, duschade varmt, gjorde frulle och drog iväg med Rasmus till dagis.
Iväg till jobbet. Möte med chefen som jag skrev igår om det nya tiderna för supporten.
Möttes av en glad överraskning faktiskt. :D Det va inte ALLS så farligt som jag trodde. :) Tydligen ska jag sitta i supporten precis som vanligt varje torsdag mellan 12-16. Och utöver det fick jag bara ett pass mellan 16-18 varannan vecka. :)
Sen kastade jag i mig lite frulle, pratade med Peter en sväng och nu ska jag iväg till Estraden och installera ett par skrivare och hjälpa dom med lite annat grejjs. :)

Just ja!! Igår kom det en väääääldigt snygg och charmig hantverkare och ringde på dörren. Han skulle hjälpa till att sätta upp min hylla mot viss betalning ;) Och det fick han ju. hihi

Off i go!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, tur att inte Peter var hemma då...hade säkert blitt en aning svartsjuk ;)

2008-03-06 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0