Vår mysdag

Imorse vaknade jag av en liten kille som smög in i sovrummet med en nalle under vardera arm. Han kröp ner mellan oss och kramades en massa.
Peter steg upp på en gång eftersom han skulle åka iväg till Leksand sommarland med några kompisar.
Så jag och Rasmus låg kvar och mös en stund extra innan vi klev upp och började dagen med en riktig mysfrukost.

Vi har faktiskt varit hemma hela dagen. Men det har varit jättemysigt ändå. Både jag och Rasmus har badat och solat. Sen tog vi en liten promenad på jakt efter smultron. Vi tog med oss en liten låda vi kunde samla in dom i. Om vi säger såhär.... vi hittade massor mä smultron men när vi kom hem igen var lådan ändå tom. :-=  hehe

På eftermiddagen kom grannarnas ungar så Rasmus lekte med dom istället.
Då fick jag lite soltid för mig själv :-)

Nu har vi precis ätit lite tacos och ska snart mysa ner oss i soffan och titta på tv. Peter kom precis hem oxå, med en McDonalds påse i handen. Tacos är MYCKET godare :-P

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0