Nä, det va knappast jag som blev supen under bordet....

Nyårsafton i Norrtälje hos mellanbroder Anders och hans tjej Maine. Firandes med dom, min äldsta bror Stefan, hans tjej Susanne och deras två barn Jonna och Hannes, mamma, pappa, jag och Peter

Efter att ha mellanlandat på OKQ8 i Östhammar och inhandlat lite godis så landade vi till sist i Norrtälje vid 16.30 taget. Det serverades först en kanapé med räkröra i och en jättegod drink. Nått med päronsmak tror jag, supergod. Den åkte i snabbt ;)

Efter det började det kockas ute i köket. Jag höll mig undan, tänkte jag skulle få bli serverad för en gångs skull.
Förrätt var en toast med avocadoröra toppad med räkor. MMMMMMMM säger jag bara :P



Varmrätt var oxfilé med potatisgratäng och sallad med fetaost. MUUUUUMS!!!




Efterätten tog jag inte kort på för då hade jag redan blivit full.......  Men cheescake med digestive och kiwi. YAMMMIII!!

Ah.. efter allt det dära va man ju rätt mätt då. Men sprit gick det ju i ändå. Så när vi var ut å kolla på fyrverkerierna va vi redan dyng. hehe

Försökte ta nått kort på det å.

         

Efter det gick vi in igen och baren öppnade på riktigt. Det va nu det blev fest:P
Och jag blev INTE fullast. hehe

                            

                             


Vid 2 taget intog vi lite nattamat i form av överbliven avocadoröra med räkor. SWEEET

Helt plötsligt va kl 4!! Shit... vart har tiden tagit vägen!! Full som ett ägg rullade jag iväg till sägen.
Hörde Peter komma ut från toan och mötte honom i dörren..... mm jorå.. jag körde buss... *skäms*
Efter det ramlade jag in i rummet igen och somnade nog på vägen ned mot kudden.
För dagen efter minns jag inte ens hur jag fick av mig kläderna eller hur jag kom i säng.

Dagen efter blev de inga bilder..... Familjen vaknade vid liv vid 12 taget och alla som lik vid köksbordet och sa inget. Det va framdukat med mackor och allt men alla bara satt och stirrade ett tag. Tills samtliga reste sig och gick och la sig igen utan att ha rör nått. Peter hade svettningar och jag hade ryckningar. hehe
Vid 2 taget vaknade jag till liv igen. Den här gången kunde jag äta två korvar med bröd. Peter satt med en korv i handen och såg allmänt borta ut bara. stirrandes ut i tomma luften... han fick gå och lägga sig ett tag till.

Vid 5 taget kunde vi starta vår färd hemmåt igen. Men den här gången skippade vi Östhammar och drog igenom Uppsala istället :P

En mycket lyckad nyårsafton. Nu startar ett nytt fräscht och BRA år har jag bestämt :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hmm du kräktes och så säger du att du inte va fullast
:P

2008-01-07 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0