Mot södern!

Idag börjar den roliga helgen!!! Sitter och softar en stund framför datorn nu men ska snart börja packa.
Det är rätt mycket som måste grejjas mä.
För i helgen bär det av ner mot södern. Match mot Ljungby på lördag och Gislaved på söndag. :D
SHIT va kul!! Jag är riktigt sugen på att spela nu igen. Efter förra helgen va man lite som i dvala ett par dagar... Vi är inte direkt vana att förlora nuförtiden.... Men det kanske va bra. Ett litet wake up call så att vi börjar spela som vi brukar göra igen.

Först åker jag och Rasmus hem till mamma och pappa i Kolbäck. Rasmus ska vara kvar där över helgen medan jag fortsätter nedåt södern. När tjejerna kommer bjuder mamsen på lite mat innan vi drar vidare.
Känns lite konstigt att behöva lämna bort Rasmus en hel helg såhär när man bara träffar honom varannan vecka.... Jag hoppas det kommer gå bra. Jag har pratat med honom om det och han är ok med det. Men ändå.....  Lite jobbig magkänsla på mig där...

Tur att man har världens goaste lagkamrater som jag VET kommer få upp mitt humör :D
Enligt Sofi blir det en hel massa IK Sätra tjalalalalaaaaaaaaa. hehe


MOT SÖDERN!! Jag är RIKTIGT vinstsugen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0