Much better

En mycket bättre dag i dag. Var riktigt AP trött som bara jag kan vara som vanligt i morse. Men när jag väl kom till jobbet så kände jag mig jättesugen på att jobba faktiskt. Har varit ute och installerat Zebra etikettskrivare hela fm.
Uppdaterat en dator med PC-cillin och planerat flytt av nätverksskrivare på em. :)
Så dagen har gått undan, skönt :D
Om ett par timmar ska jag träffa Rasmus och äta tillsammans med honom och Tommie. Får se om det blir lite skräpmat idag då :P Och efter det är det träning mellan 19-21. För i helgen är det dags igen.
Dubbelhelg med Falköping på lördagen kl 18.00 och Jönköping på söndagen kl 17.00. KOM OCH TITTA!!!
Och laget har precis fått en jättebra nyhet, att Lisa förmodligen är på benen igen och kan vara med och spela i helgen. Känns tryggt och skönt att ha henne där på planen. :)

Sen längtar jag ju redan till nästa helg. Petra kommer hem!! Sen är det sista matchen hemma mot Sundsvall kl 15.00.
Därefter TOK avslutningsfest någonstans. Kanske kanske hos Asp? ;) Så det blir en kanon helg. :)

Nopp! Dags att vara lite nyttig igen. Ska nog dra iväg och tvätta företagsbilen tror jag :)
Kanske sätta upp lite flyers om matchen i helgen oxå ;)

PÖÖZZ

Kommentarer
Postat av: Sofi

På nätet står det matchstart 17.40 i morgon.
Vi får väl kolla ikväll vad som gäller.

2008-02-29 @ 08:55:35
Postat av: Eken

Hum... Det låter konstigt. Enligt Skuggan igår är det samling 16:40 och vi får inte hallen förräns kl 17 tydligen.

2008-02-29 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0