Längtar längtar läääängtaaaar

Jag läntar till lördag så jag blir alldeles galen! :D
Äntligen är det dax för match igen efter en helgs spelledigt. Den helgen gick herrejössesfort föresten...
Iallafall så är det Sundsvall på listan denna gång. Så kl 14.30 vill jag se samtliga sitta klistrade på
www.volleyboll.se/hotline och hejja!
Det har ju inte gått så bra för mig dom senaste matcherna... av nån anledning. Men i lördags fick jag teknikträning i anfall och det verkar ha gett lite uttdelning. På träningen igår kändes det mycket bättre. Jag kom rätt till bollen på ett helt annat sätt. Absolut något att nöta på. Sen känner jag mig sugen att döda boll igen, det kommer ge resultat i helgen. Det är jag säker på :D
Det finns några orosmoln dock.... Mirre var hängig igår på träningen, hoppas verkligen inte hon blir sjuk.
Lisa har ju skadat tummen och Elin gjorde illa sig igår igen på träningen. Hoppas det blir funkis ordentligt till helgen. Själv känner jag mig piggare å piggare. En annan har ju tuggat vitaminer och blivit kinesiologad i två veckor nu. Så nu JÄVLAR!!! =)
Och tack min finaste världens bästa underbaraste pojkvän för att du passade Rasmus medan jag tränade.
Det var guld värt! 

Annars då... Inget speciellt. Sitter i supporten just nu och trökar.... Helt otroligt va problem folk kan ha.. :S
Längtar tills jag får hämta Rasmus och mysa med honom ikväll. Ingen tränin å ruscha iväg till. Ikväll kan vi bara ta det lugnt tillsammans.

Ah just det... ÄNNU en kompis flyttar.... *suck* Snart finns väl ingen kvar... Fastän jag såklart är glad för deras skull.

jaja... back to telefonen...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Härligt med match, vilka ska krossas denna gång? ;) Jag håller tummarna för er!!

2008-02-07 @ 11:13:41
URL: http://paulinat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0