Kärlekens dag!

image464



Ja idag måste jag säga att det känns mycket bättre allting. Jag har visserligen inte glömt... Och det kanske tar lite tid... Men jag tänker knappast låta det här förstöra det bästa jag har.
Idag är kärlekens dag. Och jag har en liten grej planerad för Peter och mig. Inget stort eller fancy. Och eftersom jag har träning ikväll blir det inget långvarigt heller. Men jag tror han kommer uppskatta det :)

Det har varit underbart väder ute idag. Jag vaknade imorse av att jag var helt täppt i näsan och världens huvudbank Man kan nästan tro att jag va mä tjejerna ut igår ;) Fast efter vad jag läste på Mirres blogg så hade hon det värre än mig imorse. hihi. Vägra inse att jag kanske är på väg att bli sjuk så jag proppade i mig rosenrot, aktiv vitamin och ett glas med det där sötsliskiga c vitamingrejset. Ja va gör man inte.... :\
Iallafall så har jag jobbat hemma idag och passade på att ta en promenad på lunchen. Ganska kallt ute men sååå underbart med solen. Den kan verkligen göra underverk för både kropp och själ. Allt känns liksom lite lättare. :)

Och idag kommer Petra hem från Norge oxå. Ska spendera helgen här i Gävle och vara med på matcherna. Väldigt behövligt speciellt nu när Lisa är skadad och inte kan vara med.
Hoppas du kryar på dig snart Lisa. Vi behöver dig släggan!! :)

Näpp.. nu måste jag fortsätta ringa igen. För det verkar ju som folk VÄGRAR gå hem från jobbet nån gång!!
Orka komma på att man ska ringa om datorproblem kl 16 en torsdag eftermiddag!! BLÄÄÄ

Träning ikväll. LADDA!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Va du tvungen att kasta baciller på mig?? ;)

2008-02-15 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0