Julit värre

Jag har fått nån slags julmani detta år. Det är inte riktigt likt mig ändå. Visserligen älskar jag julen men jag brukar ta den med ro ändå. Men i år känns allt annorlunda. Nu är vi ju en familj med tillökning på väg :-D Allt känns mer riktigt och ännu mer mysigt än det någonsin gjort :.D
Pepparkakshuset är uppe och står och väntar på dekoration, Rasmus och jag har bakat julgodis, adventsljusstaken har blivit tänd varje söndag som sig bör och ljusstakarna står i fönstrena. Igår julstädade vi hela huset och julgranen åkte upp. Nu står den i vardagsrummet färdigpyntad och klar. Myyyyyys! :-D

Idag jobbar jag sista dagen innan julledigt. Så med tanke på att allt är klart i huset och alla julisar är inhandlade och inslagna så betyder det att jag kan göra vad jag vill och bara ha det skönt imorrn på min lediga dag :-D
Tisdag bär det iväg uppåt Hudik för att fira jul med Peters pappa och familj. Och på juldagen blir det i Ljusdal hos Peters mamma med familj.
Annandagen kommer min ögonsten och vi ska ha lite julafton igen hemma i huset med julbord och julklappar :-)

Det känns som att den här dagen kommer gå ganska fort ändå :-D

GOD JUL ALLIHOPA!!!




Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tyckte det där julkortet passade er bra, får då vet ni vad vi väntar oss ;) haha!

2008-12-22 @ 10:32:07
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Kerstin

God Jul!!

2008-12-22 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0