JAAA!

Kollade ut genom fönstret imorse och såg att det snöade!! JIPPI!!! Dom senaste dagarna har det ju bara regnat och å regnat så all snö va ju borta. Men nu snöar det igen och är -2 grader härhemma i Ytterharnäs :-) LYCKA!
Peter skulle inte säga detsamma... han kanske gillar snö, men HATAR å skotta. Fast jag tror inte det kommer så mycket denna gång så vi blir tvugna å skotta. Man får vara glad för det lilla :-)

Ja igår var jag iallafall å handlade in årets julklappar till Rasmus. Vår gräns brukar ligga på 1000 kr. Jag gick där på Toys R Us å strosade lite. Stannade till vid ett pyttelitet Star Wars legopaket. 345 kr!!!!! Är dom inte kloka!!
Knatar vidare och stannar nästa gång vid en låda med två dräkter som jag vet att han önskat sig. 500 kr!!!!
Tänker tillbaka när han var liten och man kunde få hur mycket grejjer som helst för 1000 kr. Men inte nu längre, näpp, icke sa nicke. Nu fick jag ihop 6 paket på 1000 kr. Å det lär väl knappast blir billigare ju äldre han blir....
Nåja, vi får se om det blir någon mer julis. Om man inte va uppstressad innan så blev man det ju när man klev in i leksaksbutiken. HERREGUD va folk springer! Kan man inte ta det lite lugnt!

Så idag sitter jag iallafall hemma och jobbar. Är tokförkyld och har haft huvudvärk i 2 dagar nu ungefär då.
Träning ikväll.... sitter i valet och kvalet om jag verkligen borde träna. Jag ska ju visserligen inte spela match i helgen men har ju ett dop att gå på. Vore trist om man inte kunde gosa mä alla brorsungarna då....
Och sen äre ju Peters firmajulfest i Stockholm senare på kvällen. Vore ju inte allför trevligt å sitta å snörvla där kanske....
Jaja, vi får se...


Iallafall så har jag jättejulkänsla i år! Längtar till julafton och bara myser när jag hör julmusiken på tv :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0