Booooring!

Ptjahapp... här sitter jag på jobbet, inomhus, instängd.... Det är typ -3 ute och solen skiner som aldrig förr på en klarblå himmel. Och här sitter jag.....  Fast i supporten!! *suck*
Det värsta av allt är att inget händer ju! Det är stendött! Och om nån ringer så blir man irriterad för det oxå för då har man ju suttit här och blivit bekväm av å inte göra nått..... Aldrig är man nöjd.

Ren och skär lycka blev det iallafall när jag i morse ställde mig på vågen efter julens alla godsaker. Jag hade inte gått upp NÅNTING!! :-D LYCKA!! Förutom dom där hemska 4 kg jag lade på mig direkt dom första veckorna så har jag inte gått upp ett kg sen V 9 kanske :-D  UNDERBART!
Mammabrallorna jag köpte är för stora.... Jag antar jag kommer växa i dom men jag behöver nog ha en storlek mindre just nu ett tag. Trodde aldrig det var så svårt å få tag på storlekar bara! Snyggast jeansen är utplockade....

Träningen har legat på is ett tag nu oxå.. Känns verkligen som att jag borde röra på mig om det ens ska funka att spela volleyboll sen. Är lite rädd att jag ska stelna till och få ont när jag sätter igång igen.
Men det är svårt att komma iväg när jag har Rasmus....
För jag lever ju i min lilla värld om att jag minsan ska spela allsvenskan! :-D Får se hur länge det håller. Men hoppas hoppas innerligt att det blir under januari iallafall. Det borde jag klara :-)

Annars då... Näe.. inget speciellt. Livet lunkar på i lugn takt :-) Allting går liksom lite långsammare nuförtiden :-)


Amor vincit omnia et nos cedamus amori


Kommentarer
Postat av: mia

YES :) nu är det bara att träna på inför allsvenskan =D

2008-12-30 @ 09:45:23
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: Tina

Men Eken då... man får bli tjock när man har en bebbe i magen..:=)

2009-01-03 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0