Trött, trött och trött...

Näe, dan blev inge bättre efter att jag pokat mig själv i ögat mä mascaran imorse :-\ Hur man nu lyckas mä en sån grej.. Skönt äre då inte iallafall.
Jag fattar verkligen inte! Jag somnade 22.20 igår och vaknade kl 7 igen. Fatta va länge jag sovit då!
Och ändå har jag gått som en zombie på jobbet hela förbaskade dan! Okej, trött på morronen är jag alltid oavsett hur mycket lr lite jag sovit. Men brukar vanligtvis pigga på mig vid lunch ungefär.
Men inte idag! Näe... herregud va trött jag varit! Det måste vara nått fel på mig.... *suck*
Fick tvinga mig genom fyspasset nu på kvällen... nu sitter jag i soffan och vill helst bara gå och lägga mig.
*gäsp*

Jäkla mascara... det svider fortfarande i ögat...


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Pokat, underbart ord:-)

2008-08-27 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0