NEJ! Snälla! Inte igen!

Det började för ett par dagar sen. Onda skavande ögon. Tänkte att det nog förmodligen berodde på att jag var så jäklars trött. Men igår var jag hyffsat pigg och det kavde likfan ändå i ögonen.
När jag vaknade imorse kändes det som att nån på ren illvilja hade gnussat in grus i ögonen på mig.
Medan jag låg där och blinkade med ögonen tänkte jag på natten som var. Ja jo... dumfan jag hade ju ätit vattenmelon innan jag gick å la mig. Och ganska mycket oxå... Så jag hade ju varit tvungen å springa på toa typ 3 ggr i natt.
Så jag va nog trött idag mä.
Hasade mig upp på toa och gjorde det jag skulle. Tvättade händerna och tog en titt på mig själv i spegeln.
Men herre min skapare! Ögonen såg ut ungefär som att jag hade supit oavbrutet i 2 veckor... lr nått...
Det fick bli stanna hemma och jobba idag. Hoppas bara det inte blir så mycket värre än såhär...
Minns att det började såhär förra gången mä... det var rött några dagar och sen PANG! Vaknade en morgon och fick inte upp ögonen.

Det här tar mig tillbaka till Peters nattliga utbrott senast jag hade ögoninflamation.... hehe. Den va kul, lr hur Peter? ;-)




Kommentarer
Postat av: Kärstin

Det är ingen dans på rosor med ögonproblem. Får kalla kårar längs ryggraden när jag tänker på det. Hoppas det går över snart!! Kramar

2008-08-21 @ 12:59:32
Postat av: Paulina

Ja, visst är hon underbar? Mm, Alice och Bosse, mina ögonstenar :)

2008-08-21 @ 17:17:02
URL: http://paulinat.blogg.se/
Postat av: carl

DU! Ekovic... det ringer fortfarande i mina öron!



Ps. Peter har ett fast handslag...gipsad hand idag.

2008-08-21 @ 18:13:53
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: carl

DU! Ekovic... det ringer fortfarande i mina öron!



Ps. Peter har ett fast handslag...gipsad hand idag.

2008-08-21 @ 18:13:53
URL: http://carltaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0