Repris?

Valborgsmässoafton! Å helt underbart väder ute. Kan inte bli bättre. :)
I år blir det en repris ifrån förra året. Ptja.. kanske inte HELT i repris då. :P
Men vi ska iallafall ut till Petras pappas stuga i Lenninge och bada tunna å grilla.
Peter har ju varit sjuk en vecka. Och nu när Rasmus kom till mig i måndags så var han oxå sjuk. Feber och hostig. Och nu har tyvärr jag oxå börjat känna mig hängig... det va väl för mycket begärt att lyckas att inte bli smittad två gånger i rad antar jag. Känner mig väldigt trött och har lite huvudvärk.... hängig liksom. Så jag kan inte säga att jag har sån där toklust att åka iväg någonstans... Men det blir säkert jättekul därborta. Det är jag, Peter, Asp, Sigge, Lundin, Mia, Malin och Petra. Om inte annat är det bra gott mä grillat och bra skönt å bada tunna :)

Nu ska vi packa oss iväg och åka ner på stan en sväng, Peter glömde jeans hemma i Ytter harnäs så vi ska ner på stan och köpa ett par nya. Humm... Tänk den som hade sånna pengar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0