Du är underbar!!

Sitter här på jobbet.... ont i huvet för 4 dagen irad. Ska precis logga in och sätta mig i supporten (som jag bara HATAR)
Då piper det till i mobilen. Ett sms från Peter!! Mycket glad Wihhh!!
Öppnar meddelandet och där står:

Jag har sökt hela mitt liv. Nu vet jag att jag funnit det jag sökt. Dig. Älskar dig så!

WOW!! Kan det bli bättre? Jag tror inte det. Äntligen har jag hittat någon som jag skrattar med varje dag, som är lika gossjuk som jag. Är omtänksam och hela tiden bryr sig. Någon jag känner mig totalt avslappnad och mig själv med. Någon jag kan lita på!
Du är världens bästa pojkvän.

Peter! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärta

image261



Kommentarer
Postat av: Mirre

Himla kääääris!

2007-10-04 @ 18:35:44
Postat av: Stefan

Håller med ovanstående skribent!!! KÄÄÄÄÄÄRIS!!!! (Vi är inte ett dugg avis)

2007-10-05 @ 20:47:34
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Aspen

Het kille :) Bilden får mig att tänka tillbaka till Åland... *mmm mums* haha :D

2007-10-07 @ 16:00:14
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0