This is the begining of a beautiful friendship....

Lördag, inflyttningsfest hos Lisa och Anders.
Dagen började med en tripp till Valbo köpcentrum för att inhandla en liten inflyttningspresent till de unga tu.
När vi ändå var där så passade vi på att kolla på vinnarna av Lilla melodifestivalen. Rasmus stod där framme och hurrade järnet :D Käka lite glass hann vi mä oxå :P

Sen var det iväg och lämna Rasmus hos Tommie och hem å börja göra sig klar för fest.
Förra gången det var en inflyttningsfest, dvs MIN. Så var det Asp som föll offer för Peters Bacardi lemon flaska.
Denna gång blev det Mirre :P
Citatet Asp gav den gången var "This is the begining of a beautiful friendship" undertiden han smekte flaskan med varsamma händer. Hörde inget citat av MIrre, men en sak är säker. Dricka kan hon!!
Party like a rockstar har fått en helt ny mening. hehe

När jag, Peter och Mirre rullade in till Anders och Lisa var kl ungefär 18. Så tidigt var det många år sen jag befann mig på en fest... Drickandet kunde börja!!
Där satt vi ett par timmar själva innan Asp och Erica kom. Asp hade förvarnat oss om att han var så uppklädd att han skulle bli tvungen att dricka bra mycket för att våga sig fram till nån tjej.
Och in steg en st Captain Jack Sparrow med en Kapten Morgan flaska i högsta hugg.
Måste säga, mycket sexigt Asp!! Väl vald utstyrsel ;)
Senare kom även Kristin, Björn och Jenny.

Ungefär vid 22 taget börjar det spåra ur lite lätt.... Jag och Mirre kommer på att vi nog ska försöka träffa varandras munnar med popcorn. Kastar hej vilt omkring oss och missar hälften. Men efter ett tags träning så satt dom rätt bra :P Vi smittade av oss på dom andra oxå så det slutade med att Anders satt och kastade hela nävar omkring sig. Hade helst INTE velat se det vardagsrumsgolvet dagen efter.....

Lite senare ändå råkade min och Mirres rumpa hamna på bild.... i underkläder!!!
Nää... men jag kör på det konceptet att det man inte minns det har man aldrig gjort. I det här fallet tänker jag ignorera att det finns bildbevis.... It never happend!!

Det var även vid det här laget som Peters kupp mot Mirre började verka. Efter ett snabbt svepande av en rätt stark grogg så var inte MIrre i det bästa skicket längre.
Men skam den som ger sig!! Hon bröt ihop men kom igen!! Till skillnad från andra som somnar på toaletten.. ;)
Jag säger bara det. Tjejer kan!!!

Iväg bar det till krogen sjungandes "Lisa Westby challallallallaaaaaaaaaaaaaaa"! Jordens skönsång tror jag!!
Raka vägen in på krogen och med stora steg mot dansgolvet, där vi stannade bra länge.
Innan jag och Mirre intog baren för att avnjuta kvällens Strawberry daquiry.
Under tiden vi sög i oss den tog vi en rundtur på Slick för å se lite kul folk.
Vi beslöt å sätta oss ned en liten stund och det tog inte mer än 2 minuter innan det hade parkerat en idiot framför oss och började babbla om hur fina vi va. Så det va bara å stega vidare det....
Nä det är bara å inse, vi är alldeles för snygga!!! hihi
Sen är vi ju IK Sätra som ska till allsvenskan å vem vill inte ha en sån brud!!! :P


MYCKET lyckad kväll. LIte småsegt idag dock....

Nästa helg väntar först mosning av Sundsvall på fredag kl 20.00 polhemsskolan. BE THERE!!
Lördag födelsedagsfest hos Maria och Marcus. Marcus intar den ädla åldern 28 år.
På denna fest ska vi ju även fira segern mot Sundsvall ;)

PÖÖÖZZZZZZZ 

                                       

                             

                             

                             

                   


Kommentarer
Postat av: Aspen

Ha ha ha ha ha... / Har harr harr harr haarrr :D

2007-11-04 @ 21:49:53
URL: http://andersasp.blogspot.com
Postat av: Mirre

Bra att få en resumé av kvällen, det verkade juh som att vi hade roligt =)

2007-11-05 @ 13:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0