Sätra is the shit!!!

Ja vad säger man... Ännu en helt underbart GRYM helg!!

Lördag: Match mot serieledande Skellefteå. Vi förlorade mot dom förra gången med 3-1. Så gissa om laget var taggat och revanchsugna.
Och det finns faktiskt inte så mycket att säga. Vi klev in på plan och gjorde exakt det vi skulle helt enkelt. Vi vann matchen. Det finns inga ord som förklarar matchen. Jag får rysningar bara jag tänker på lagspelet och lagkänslan.

Söndag: Match mot Norsjö. Kändes lite i början som att laget var lite småslitet. Men det stoppade oss verkligen inte. Samma stund vi ställde oss på plan plockade vi fram samma andra som i lördags.
Första set spelades nästintill utan fel och misstag. Vi hittade varandra perfekt och allt flöt på precis som det skulle.
Andra set dalade det lite men vi plockade tillbaka vårt underläge och vann även det setet.
Tredje set flöt på precis som det ska det oxå.
Känns inte som att laget har några djupa dalar längre. Jag är så grymt imponerad av alla i laget och av lagkänslan och teamworket så jag ryser när jag tänker på det. Har aldrig spelat i ett så här bra lag under alla 20 år jag spelat.
I simply love you girls!! :D


På fredag drar vi iväg upp till Umeå för att möta IKSU och Vännäs.


On our way to Allsvenskan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0