Jo jag kom just på.....

Sedan några månader tillbaka nu har man ju mått som en prinsessa.
Jag har världens underbaraste och finaste son. Man har den underbaraste pojkvän man kan tänka sig dom goaste kompisarna, volleybollen går skitbra.
Kompisar och familj föder barn till höger å vänster. 
Okej... Att Peter jobbar i Stockholm i veckorna äre väl inge pluspoäng på direkt men...
Ändå, jag mår liksom bra. Livet har gett mig lite medvind nu.
Så låg jag där i sängen igår och småflinade för mig själv och funderade på hur bra allt går.
Och så slog det mig!
Såhär bra brukar ju inte jag få må någon längre tid... Hum.. Det betyder att något dåligt kommer hända snart.. Eller?  Allt är liksom FÖR bra bara...
Sjukt att man ska behöva tänka på det här sättet. Men med alla smällar av livet man fått så...
Så min fundering nu är... vad kommer hända härnäst?
Eller kan det vara så att.... det helt enkelt är min tur nu?

Kanske... vem vet ;)


image330

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0