En lite konstig kväll...

Nä helgen blev inte riktigt som jag planerat i bloggen under.
Den inleddes med en grym förlust mot Sundsvall på fredag kvällen. Men usch va dåligt vi spelade.
Vi servade ut, smaschade i nät och hej å hå. Jag vet inte vad vi höll på med. Men vi vann matchen åt dom helt enkelt med alla våra misstag. Nä tjejer, nästa gång ska Sundsvall få smaka det kan jag lova!! Den här känslan vill vi INTE ha igen.
Så det var bara å åka hem och sura resten av kvällen.
Lördag stod jag på Träffen mellan 12-15. Lugnt och skönt var det där. Ingen rusch till kiosken. Så jag och Carin kunde stå och snacka skit hela tiden nästan :)
Sen vare bara hem och ladda inför kvällens fest hos Maria och Marcus.
Hade ju planerat att spräcka Astin jag har i kylen för å fira segern mot Sundsvall... Men den får väl stå kvar en stund till då. :P
Förfesten var suveränt rolig. Alla var helgalna precis som vanligt.
Men när vi kom ut på krogen... Det är där det konstiga börjar.
Jag flippar ur på Peter över en helt jättelöjlig grej.......  Det dröjer en stund innan jag lugnar ner mig. När jag väl gör det och vi står och dansar på dansgolvet börjar ett par killat bråka med varandra. När dom slutligen flyttar på sig så tror vi kusten är klar och flyttar in på dansgolvet igen. Helt plötsligt från ingenstans kommer en knytnäve och träffar mig på kinden/käken. AJ SOM FAN!!!  Ett par killar frågar hur det gick och står samtidigt och tittar mot stället där killarna bråkar och flinar lite. Jag tänker inte så mycket på det utan tittar mot samma håll och ser Peter stå och titta sig ivrigt runt. Jag går dit och han kramar om mig hårt och undrar hur det gick.

Vad hände? frågar jag. Nja... det kan hända att jag kanske blev lite arg och råkade kasta ner killen på golvet.

Efter det bestämde vi oss för att gå hem. Det va en alldeles för konstig kväll.
På vägen hem mellanlandade vi på Södergrillen och inhandlade en god kebab m pommes. MUMS
Så lördagen blev inte heller som planerat riktigt.

Det enda som blev som det skulle var söndagen. En kanonmysig söndag bara Peter och jag.
Ligga i soffan och mysa nästan hela dagen. Titta på film äta pizza och godis och bara vara :)

Imorrn väntar träning och taggning inför helgens matcher.

                      

                    

                   

                    


Kommentarer
Postat av: Aspen

vilka charmerande bilder! gill Blues brothers bilden speciellt :) dåliga brothers! :)

2007-11-13 @ 00:03:44
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0