Dopingkontroll!!

WOW!! Skoja inte att det händer grejjer nu i IK Sätra volleytjejernas liv.
Som om det inte räckte med att det har gått suveränt bra som nykomlingar i Div1.
Idag på träningen dök Riksidrottsförbundet upp för att göra en dopingkontroll på oss. Förvirrad
Vi trodde dom skojade med oss.

Under träningens gång typ kanske vid 20 taget så dök en man och två äldre damer upp. Mannen stegade fram till Peter och visade upp en legitimation och frågade hur länge träningen skulle hålla på.
När sen Peter berättade för mig vilka dom var skrattade jag och trodde han skämtade med mig. Men det gjorde han ju inte då....  När jag i min tur berättade för Anders skrattade han åt mig. Och när Anders berättade för resten av tjejerna skrattade dom oxå.
Jag har spelat volleyboll i 20 år och ALDRIG varit med om en dopingkontroll. Och han som kom från riksidrottsförbundet hade aldrig testat ett volleyboll lag förut.
Dom hade sett oss mycket i tidningen och därför valt ut oss för test. Det har nog gått lite för bra för oss kanske... hihi

Petra, Carin, Simone och Lisa blev dom utvalda att göra "kisstest"
Dom började vi 21 och när kl var 22 var dom inte klara än. Man skulle tydligen kissa så mycket som 75 ml och det är ju faktiskt rätt mycket. Lisa var den enda som klarade sig på en gång. Dom andra håller nog fortfarande på när jag skriver det här. Dricker vatten i litervis för att bli kissnödiga.
Det var väl inte så lätt heller antar jag, att sitta och kissa med öppen dörr medan en av damerna står och tittar på.
Dom kommer iallafall fömodligen vara väääääldigt kissnödiga inatt. HAHA!!

Ja... det händer grejjer minsann... Och imorrn bär det av mot Umeå.

WOHOOOO!!!!!!

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0