Det snöar!!

Slog upp ögonen imorse och såg att det så smått börjat snöa. Satte klocka på snooze och somnade om en stund till. När klockan ringde igen bestämde jag mig för å jobba hemma på fm. DÅ kunde jag ju faktiskt sova ett tag till.
Hade supporten idag med början kl 08.00. Loggade in på datorn hemifrån och insåg att jag ju hade glömt headsetet till telefonen i bilen. Gaaah!! *suck va jobbigt det blev nurå.... På med kläder å iväg ut i kylan. Höll på å slå på arslet det första jag gjorde. Jävlar va halt!
Tur att jag ska byta till vinterdäck idag....
När det var dags å ge sig av mot verkstan kom jag på att jag ju måste föra över lite pengar. Försökte logga in på internetbanken. tillfälligt fel!!! PANIK!!!
Tur att telefonbanken finns en sån här gång. *puh*
Iväg bar det på sommardäck. Slirandes i kurvorna....
Väl framme vinkar killen in mig i verkstan. Jag kör, så rakt och försiktigt jag bara kan. Helt plötsligt säger det bara SMÄLL! Oooops....  Jag körde nog lite långt. Killen flinar och Kristin tittar ner  ganska dumförklarad.
När killen ska ta ut däcken ser han sopptippen jag har därbak..... iik!.. Ännu mer dumförklarad...
Aja... det var ju ganska snart avklarat och jag ser ju aldrig dom där någe mer så....  Moving on!

Iväg till jobbet och fortsätta supporten 1 timma ungefär. Lunch och sen massage. Ahhhh!! Välförtjänt :D
Hade tänkt jag skulle åka iväg efter jobbet och köpa lite grejjer till hemmet. Men känner faktiskt ingen större lust när jag tittar ut på vädret...... Jag tror det blir åka hemmåt och lägga sig i soffan med en bra film :)

Imorron kommer min älskling hem! :D

ATT GÖRA RESTEN AV VECKAN!

TO: Träna! Blod svett och tårar!
FR: Derby mot Sundsvall. Nu jävlar brudar!! :P
LÖ: Stå i kiosken på Träffen mellan 12-15. Sen äre P.A.R.T.Y hos Maria och Marcus :)
SÖ: Ligga bakis i soffan pilla naveln och se tjock ut. What i do best!! hehe

Tjingeling!

image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0