Oh grymma värld...

Den här dagen har gått så seeeegt... Enda höjdpunkten på dagen var när jag Suss och Diana åkte till Wok Cafét och åt lunch. För sen var det ju bara raka spåret tillbaka och sätta sig i supporten. Fy fa...!!
Hatar å sitta å ta emot skit ifrån en massa sura kärringar som inte fattar ett skit iallafall.
Don´t kill the messenger!!! Pudelhjärnor!!

Sen fick man ju ett samtal från dagis då där dom medd att Rasmus nyss kräkts ut sin banan på gräsmattan. Och haft ont i magen senaste timmen.... Bara å lämna allt å åka och hämta han då.
När jag kom dit så tyckte han att han mådde bra ändå. För han ville ju så gärna åka till mormor och morfar.
Jaja... så nu ska jag försöka ta det lunt med honom en stund och prova ge honom lite mat så får vi se hur det går då.

Party imorrn? Kanske.... kanske inte...

Svenska tjej! That´s the grej!


Kommentarer
Postat av: Petra

Wok cafet!! Utan mig!
Gråter som bara den nu :P

2007-05-19 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0