Life är liksom like a bergochdahlbana just nu....

Shit... vicken pärs. Han blev arg. Men idag var han om möjligt ÄNNU argare.... Jag förstår ju såklart.. Jag gjorde fel.
Men önskar han fattade VARFÖR jag inte sa nått. Kanske någon gång, när allt fått lägga sig.
Men en sak är ju säker. Nu är det ju verkligen över iallafall......

Annars då.. Exchange utbildning hela dagen. I ett 40 grader varmt litet rum fullt av datorer. *puh* Höll säkert på å somna en 20 ggr tror jag. Var tvungen å springa ut och in å ta luft för å hålla mig uppe.
När man gick in i rummet igen var det som att gå in i en vägg. Åååå så har man två dagar kvar....
Jaja.. Det ska väl gå antar jag.

Bestämdes idag att jag och Petra ska spela Open i Sundsvall på lördag. Och vi ska tydligen åk kl 6 på morronen. baahhhh!! Det är ju omänskligt! Det GÅR ju bara inte.... Får försöka slumra i bilen antar jag.
Sen kommer man väl vara trött som ett ägg när man kommer hem och ska partajja. För på lördag MÅSTE det bli grillfest nu när jag inte får det på fredagen. hehe

Och Tina din lilla bangare!!! Du SKA mä på lördag och våga inte säga nej!! :P

Ahh å just ja. Jesse hälsar till alla. hehe

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag ska grilla feta chorizon!! =)

2007-05-22 @ 22:59:56
Postat av: Petra

Chorizo..
vad är det! Själv ska jag ta en hel fläskfile! :P

2007-05-23 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0