Göteborg

Jahapp. Då har det gått ännu en helg då.
Den här helgen har bara rusat fram och tagit slut alldeles för fort.....

Började med Träning i torsdags. Tidningen var där och gjorde reportage om oss för att vi gått upp i div 1. Hur kul som helst. Synd att fotografen inte kunde fått till en bättre bild än skuggans rygg och mig ståendes rakt upp och ned... Men men... Kul att dom var där iallafall. Bra publicitet för oss.
Efter träningen var det ruscha hem och göra sig iordning och börja festa för sig själv. hihi
Sen iväg till Interpol och spela biljard med Lisa och Petra. Lisa vann ju då såklart då.... hmm.. Å inge mer biljard för Kristin när hon är onykter tror jag. hehe. Tur att det inte va någe folk som såg oss. :P
Sen iväg till HB jag och Lisa. Inte mycket folk alls men jättekul å stuffa. Bra musik däruppe så vi dansade som bara den. Tyvärr då.... så råkade jag ju på ett spöke.. Fredrik. Slutade i hans lägenhet... hela natten... hmm.... Var väl inte det bästa beslut jag tagit i mitt liv men... Gjort är gjort och bara att gå vidare.

Dagen efter sitta i en buss i 6 timmar på väg mot Göteborg. Alla var på bra humör och vi hade kul ihop så resan kändes ändå inte speciellt lång.
Väl där var det bara försöka sova så gott det gick. Upp kl 6 lördag morgon. Fy fa.... OMÄNSKLIGT tidigt.. speciellt när man varit bakis dagen före... 
Visade sig i första matchen oxå att det var på tok för tidigt för alla å gå upp då. För vi spelade 1-1 mot ett div 4 lag!! Jäkligt onödigt nu såhär i efterhand... för dom kom till final på söndagen och det gjorde då inte vi iallafall!!
Nä vi åkte ut i kvarten mot ett Göteborgslag pga domaren fått tillfälligt ögonfel! Eller hjärnsläpp kanske... vet inte. Men ett st blåst domarbeslut var det iallafall. Så lite för mycket bortsupna hjärnceller där iallafall.
Sura och besvikna fick vi åka hemmåt igen då.
Tyvärr blev hemresan lite FÖR lång för vi körde fel och det tog 7 timmar istället för 6.
24.00 stapplade man in innanför dörren hemma. Hade helst velat låta alla blöta och svettiga kläder ligga där i väskan över natten. Men insåg att det nog inte var någon bra idé. Så det var bara å packa upp det.
Kom väl isäng vid 00.45 nått.
Tror faktiskt jag sovit hela natten. skööööönt... Men stel stel stel idag.

Nu är det bara att göra sig redo för att min ögonsten ska komma. Nu är det vår vecka och vi ska mysa och kramas massvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0