Dryg vecka....

Shit vilken seg vecka det här har varit.
Ockelbo på måndagen. Exchange utbildning 9-17 ti-to. sen på Imorron fredag är det supporten till 16.30. SUCK!!!!
Å vad ska man hitta på under fredagskvällen då.... Det ÄR ju grillfest... men man måste ju hålla sig nykter om mans ka spela på lördagen. Åhh.... om jag måste sitta hemma då kommer jag krypa ur skinnet!! Sitta hemma gör jag tillräckligt mycket ändå. Rädda mig någon!! :P

Var och spelade beach igår med Jesse, Mirre och Erika. Blev inte så mycket spela för när vi kom dit hade redan Woxlin och company intagit planen. Men vi spelade två set och sen nöjde vi oss. Blev rätt kallt sen ändå.
Tyckte jag var pigg men efter att ha duschat så kände jag hur slut jag var..... Somnade som en stock sen på natten.

Fick veta idag oxå att jag får en SUPER lön. hehe.... Helt underbart. Den kommer rätt tidpunkt. Är ju lite utgifter nu då :P

Jahapp..... 2,5 timma kvar på utbildningen. Sen är det iväg och spela lite beach och kl 19 är det möte inför div1 säsongen.

Har iallafall en massa saker att se fram emot i sommar. Speciellt augusti. Det kommer bli en GRYM månad.:P

Puss på magen!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Skriv nått nu då!!!

2007-05-29 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0