Åhh så hare vare hälg igen da..

mm.... Grillfest på fredagen med Jesse och gänget. Var det TÄNK då iallafall. Beach efter jobbet och sen hem och ta det lugnt ett tag.
Men Petra fick inte sluta förrän kl 22 och vi kände nog båda att vi var rätt trötta. Så vi skippade den här grillfesten.
Upp kl 5 lördag morgon. *GÄSP* Hade svårt å somna på natten. Trött och frussen när jag vaknade av Petras lilla sms där.
Sigge och Petra kom och hämtade upp mig så jag kunde ligga i sängen och dra mig lite längre än dom.
Och jag var knappast den enda som var trött. Petra hade ju haft en st full Jesse där under natten som tydligen låg och sms:ade hela tiden.
Och Sigge hade varit på sin studentbal dagen innan. hehe. Så jag slår en vild gissning om att det ändå var jag som fått sovit mest den natten.
Gick rätt så bra å spela med tanke på att vi i stort sett aldrig spelat ihop. Synd att det blev lite missmatch i planeringen bara. Eftersom Sigge och Emilia vann sin grupp och vi råkade förlora en av våra gruppmatcher så möttes vi ju i semifinalen. Och där vann ju då Sigge å Emilia.
Men men.... Dom vann ju finalen sen oxå så det var kul
Rätt så lång resa hem. Plockade upp Kristin i Hudik.
Sen vare bara hem och göra sig iordning och iväg till Petra för grillfest
Jesse hade varit supersöt och köpt fläskfilé åt oss. Skurit dom i bitar och tagit bort allt fett och sedan lagt allt i marinad i kylen.
Tyvärr drog allt ut på tiden lite så vi åt kanske inte förräns vid 22. Men gott var det. Å som vi hade längtat efter det där honungsmarinerade köttet.
Sen var Sigge en ängel och skjutsade iväg oss till HB för å ta stämpen å sen iväg hem igen och fortsätta festa.
Ut på krogen och ha superkul. Tyvärr försvann halva gänget iväg till Goya. Hudik-Kristin hade ju som mål å hitta en hockeykille. Och Tro på fan att hon genomförde sitt mål då. hehe
Trött trött dagen efter. Orkade inte gå upp ur sängen så jag sov faktiskt till 13. Sen drog jag iväg och spelade beach.
Efter beachen iväg med Petra och Jesse och käkade fet pizza på Kungshallen. Sen hem till Petra och kolla på film.
mm.... Skön och rolig helg. Nästa helg väntar 30 års fest hemma i Kolbäck.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Blir man inte ens omnämd i festrapporten.. =o(

2007-06-01 @ 16:32:04
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0