Ahapp då vare dags igen då.

Jag och Rasmus åkte hem till pärona i fredags för att ta det lite lugnt. Skönt att komma hem lite och bli ompysslad. Även om vi kom lite sent och det inte han meds så mycket.
zippade i mig lite rödvin och blev aptrött så jag gick och la mig rätt tidigt. Men blev väck av ett och annat samtal och medd miss i nassa. hehe. Fast det var rätt trevliga sådana så det gjorde inget.
Fick sova ut dagen efter för mamma och pappa tog hand om Rasmus på morgonen.
Vid 11 taget drog vi iväg till Sura för att köra 4 hjuling. Rasmus var helt extas och fick inte nog av att köra. Nu tjatar han konstant om en 4 hjuling. Ja se pojkar. hihi
Vid 12 taget bar det iväg hemmåt Gävle igen för att partajja. Rasmus skulle vara kvar hos mormor och morfar över natten.
Men typ halvvägs hem får man höra att födelsedagsbarnet och anledningen till festen hade fått magsjuka och låg hemma och kräktes inälvorna ur sig. Happ.... nu var man ju nästan hemma så det var ju ingen idé å åka tebax.
Så vi bestämde oss för att ha fest iallafall.
Party hos Camilla. Börjad lite lugnt med Jag, Petra, Camilla hennes syrra och en annan av hennes kompisar.
Men till slut rullade Lisa och Anders in oxå och Woxlin, Björn och Tompa. Så det blev en skaplig fest. Blöt om inte annat. hehe
Sen stökade vi till lite i Camillas lägenhet. Ställde ölflaskor där dom inte skulle stå... som typ i fönstret. :P
Skitkul var det iallafall.
Iväg till HB ganska sena som vanligt. Och det var ju jordens kö när vi kom fram så vi bestämde oss för att tränga oss. SOM vanligt då med andra ord.... Hittade Tinas Anders skapligt långt fram så jag kastade mig in där lite diskret. hehe.
In kom vi och upp på dansgolvet. Och vem ser jag då.... Jo.. Fredrik så klart då. mm... Han kom upp och dansade med oss hela kvällen. Brudarna försökte få fart på han men han va lite svårflirtad.
Men kul hade vi iallafall.
Fredrik jag och Petra gick hem tillsammans. Jag var över en sväng till Fredrik och fikade och pratade lite. Sen drog jag iväg till Petra igen och sov där.
Inte många timmars sömn där inte... och vid 8 bestämde sig Roxy för att det var slutsovet för vår del. Hon hoppade upp på min kudde och gav mig en liten present. En tom mospåse. ehm..... ahapp... Började tänka efter och fick ett svagt minne av att jag hört nått dunk tidigare. Men tänkte inte vidare på det och somnade om en stund.
Nästa gång jag vaknade tyckte jag det var väldigt grusigt..... eller nått .. i sängen... Tittade mig runt och insåg att det var mospulver i heeeela sängen. mm skönt...
Visade sig senare att hon haft ut hur mycket mospulver som helst i köket och på hela golvet OCH sängen då.
Jaaadu.... Roxy är en vääääldigt speciell liten katt. hihi

Vid 12 taget drog vi iväg till boulogern för att kolla när grabbarna spelade beach. Låg där och var lite bakis och solade. Hur gött som helst. Vid 14 taget kom Jesse och killarna så vi spelade lite mixed då. Skoj fast kan ju inte kalla mig rörlig direkt.....
Vid 16 taget kom min lilla ögonsten hem igen.
Lite senare på kvällen kom Petra över och käkade lite mat med oss.
Och nu är jag sååååå trött... puh vilken helg. Men fy fan va sköj!! :)
Nu längtar jag till nästan helg och då jävlar Tina!!!  hihi

Party on people!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0