Vimmelbrudarna

Tjosan så har det vart helg igen.  Även denna full fart på.
Veckan har varit lite småjobbig, men jätterolig. Beachat varje dag så framåt helgen började man känna sig lite sliten.
I fredags bestämde sig jag och Björkman för att ta en sväng ut på stan. Vi skulle igentligen satt oss på brända och tagit ett par öl först. Men Petra blev sen hem från jobbet så vi hann inte med så mycket mer än göra oss iordning och ta några glas vin och sen iväg till HB. Lite förvånade blev vi, för där stegade vi in vid 23.30 och det var typ... tomt!? I vanliga fall är det tokkö vid den tiden. Men men... Stället började snabbt fyllas och snart var det packat med folk. Hur kul som helst.  Vi haffade vimmelfotografen och posade lite. hehe. Ser lagom nyktra ut. hihi



Lördag hade jag tänkt sova. Men blev väckt av en st Lisa som sms:ade att nu vare dags å ge sig av till beachplanen. *puh*  aa... hasade mig upp och drog iväg med Lisa och Anders. Tog med mig 2.5 liter vatten och 1liter apelsinjuice. Jag lovar, jag drack upp ALLT!! SHIT vilken värme.... Det här var nog första dagen jag kände att jag faktiskt inte klarade av å spela. Jag låg mest och var aptrött och slö. Var ner och svalkade av mig i vattnet ibland. Stekt och svettig bar jag sen iväg hem till mig för å hämta kläder och sen iväg hem till Petra och göra sig iordning där. Umgås med stackars Roxy lite som varit ensam sedan fredag em. Hon blev jätteglad när jag kom och gosade med henne

Sen, grillfest hos Maria och Marcus. Vilket slutade med att vi körde snurra flaska. HAHA
Och ju mer spriten flödade desto mer vågade blev folk. Så konka blev lite oftare.
Jag kan ju dra några saker som hände. Mirjam moonade, Petra flashade tuttarna för två bilar ute vid vägen, och Mirjam igen då... dansade striptease mot en stolpe på altanen. hihi
Sen var det väl en och en annan som blev upphånglad här och där oxå.  Bildbevis finns på ALLT detta tack vara me .

                   

Efter det iväg till HB då. Väl därinne så var det som att alla bara försvann. Kändes som att jag sprang och letade folk hela kvällen. hehe
Men typ vid 2.10 och jag var på väg mot garderoben så satt dom ju där brudarna. Tina, Lisa och Mirjam och såg allmänt slitna ut. hehe
När vi kom ut träffade vi på Tompa och gänget. Så bestämde vi oss för å dra hem till Tompa på efterfest.
Väl där käkade vi makaroner mä ketchup. mmmmmm gottis! hihi
Efter att ha varit där flera timmar kändes det som, så började jag knalla hemmåt. Väl hemma i sängen tittade jag på klockan och såg att den ju faktiskt bara var 4 på morgonen. hmm..... aha...
Somnade som en stock och sov hela natten. Vaknade vid 11 på söndag morgon och hörde att det regnade ute.
GUD VA SKÖÖÖÖNT! tänkte jag. Ingen beach idag... idag blir det soooova.
Drog täcket över huvet och somnade om en stund. Vid 14 taget drog jag Tina och Camilla iväg för att ta dagens svullamat på Buddys. Kebabtallrik blev det. mumma!
Kom hem vid 17.30 taget. Låg och funderade ett tag om jag skulle åka ner till beachplanen eller om jag skulle sova. Men han inte fundera någe vidare på det utan somnade. Och vaknade kl 21!!!  Shit va skönt det va å sova.
Åkte och inhandlade lite godis och tittade på en film. Så jäkla skönt var det. Superdag!

Igår kom min lilla ögonsten till mig. Och idag ska jag på sommarfest på dagis och höra honom sjunga.

Puss mitt lillhjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0