Sommarfest på dagis

Igår var årets sommarfest på Rasmus dagis. Kl 15.00 mötte jag upp Tommie och hans mamma utanför dagis.
Vädret var ganska ok, lite soligt men ändå lite småkallt sådär.
Alla familjer slog upp sina små picnicplatser runt kullen där barnen skulle sjunga.
Så samlades alla barnen däruppe och fröknarna. Dom var superduktiga :) Och Rasmus såg stolt ut och sjöng för full hals. Dom där sångerna kunde han minsann. :)
Efteråt fikade vi tillsammans. En riktigt mysig eftermiddag :)

Sen åkte jag och Rasmus hem för å byta om. Drog iväg till beachplanen för att spela en liten stund innan det var dags att åka hemmåt och sova.

Blir väl inge beach idag antar jag..... regnigt värre... :( Usch... sitter bara å gäspar idag. Blir så trött av det här vädret.
Blev väckt i imorse av Rasmus. "Mamma, vet du vad jag har funderat på?" Nää sa jag trött imössan...  "Att vi kanske ska spela lite beachvolleyboll idag oxå" Jag kunde inte låta bli å småfnissa lite för mig själv då...
Sen sa han åt mig att lägga mig med ryggen åt honom så han kunde massera mig sa han. hihi
Han är bara för underbar min älskade pojke. :D

Du är min ögonsten!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0