*puh*

image71


Åhå då har man sprungit in tiderna då   Har ju faktist sprungit sen april så tiderna var rätt bra ändå om man tittar på tidigare år.
Inte bra... jag ÄR ju långsam det är ju fakta. hehe Men man kan ju bara bli bättre eller hur
3 km 16:35 och sen 2 km på 11:48 (sprang inte hela tvåan... ORKADE bara inte... puuuhhh...) Sen blev jag lite distraherad oxå för det var en suuuupersöt kaninunge mitt i spåret. var bara tvungen å stanna å titta lite. hihi
Nästa vecka väntar riktigt träning. 2:an, 3:an och sen 2:an igen. Och uppepå det hopp och styrka... *suck*
Men vad gör man inte för div 1

Annars då... seg dag idag. Kom till jobbet imorse och insåg att jag glömt bort ett viktigt jobb på torsdagen.. IIIK!! INTE bra Kristin....  Nu börjar jag blir lite för slapp tror jag.
But! Im on top of it!

Lunch på stan idag med Diana och Sussie. Troligen en promenad ner på stan, blir nice.
Efter jobbet åker jag och Rasmus hem till mamma och pappa. Imorrn fyller brorsan 35 år så det blir väl lite fika och sådär.
Kanske åker hem till Gävle igen då.... och går ut.. hehe We will se..... maby maby.




Nått jag bara MÅSTE få ur mig!
För det första, alla dom där lögnerna du pladdrade ur dig om att du aldrig kännt såhär, föräldrar hit och dit, allvar bla bla bla. Sen vill du vara själv för du mår dåligt.... HELT PLÖTSLIGT!! Out of the blue! Träffar du en NY!!!!!   Hmm......  OÄRLIGT skulle jag kalla det!!

För det andra, skratta för fan inte åt mig när jag säger att jag har tagit bort ditt nr. För vem FAN samlar på ex telefonnr. Och SPECIELLT till dom man faktiskt SAGT att man inte vill ha att göra med! Och vad menar du med tjaffs?? Det är ju DU som gör att det blir tjaffs när du är oärlig. Och om jag var tillsammans med dig, inte fan skulle jag vilja att en massa ex ringde till dig. Hur kul är DET!!??
Jag har bättre självkänsla än att vara ivägen för dig och "blondie" Jag hoppas bara hon slipper bli utsatt för samma sak som jag.....
Den dagen du kan sätta dig ner, vara ärlig och berätta för mig hur det igentligen var. DEN dagen ska jag släppa och glömma allt. Men den dagen du..... Till dess kommer jag bara vara så JÄVLA förbannad på dig!!

ARG ARG AAAARG!!!!!!!!!!!!!

image70

Kommentarer
Postat av: Stefan

Annars blir vi besvikna... =oP

2007-06-29 @ 19:59:07
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0