Man slutar aldrig förvånas..

Jag kommer från en liten sketen by som heter Kolbäck. Och där bor typ... 3500 invånare eller nått. Och dom som bor där.. vet allt om alla! När man bodde där kunde man inte gå ut en lördag och busa lite och tro att man skulle komma undan med det. ICKE! Det var ingen idé å ens försöka ljuga för mamma, för hon visste redan.
Nu har jag bott i Gävle i 8 år. Och nu samma fenomen verkar visa sig här...
Det är alltid någon som känner någon, som känner någon, som känner någon... som man känner.. Som sett en då! Och kompisarna är det ingen idé å smyga för. För det finns alltid nån liten fågel som viskar i deras öron innan morgonen kommit.   Undrar om det kanske är dags att röra på sig.....  Ett annat land... kanske..  hihi.
Närå, till Gävle har jag kommit och i Gävle stannar jag.
Skulle aldrig klara mig utan mina underbara kompisar. Pözz på er!
Jag hoppas ju på att det kommer hända lite saker i sommar som gör att vissa personer stannar .

Annars....  Först ska jag sitta på jobbet hela dagen och TITTA på solskenet som då äntligen kommit efter en lång och blöt vecka..
Efter jobbe ska jag och Rasmus träffa Tommie en sväng. Sen har jag inte riktigt bestämt mig än om vi ska åka hemmåt till Kolbäck redan idag... eller om vi väntar till imorrn. Få se vad jag känner för under dagen.
Imorrn blir det 30 års fest då. Gammal barndomskompis som fyller.
Ska bli kul å träffa gamla gänget igen. Det var flera år sedan sist.

Ja jo... *suck* Man ramlar ju åt det hållet själv nu då... I augusti är det dags.
30 bast!! Men jävligt snygg är jag iallafall!! HAHA

image22



Kommentarer
Postat av: Stefan

Kolbäck.. Tänk att få spendera en helg där.. De är nåt jag aldrig gjort kan jag erkänna.. =oP

2007-06-01 @ 16:28:22
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0