A fresh start!

Today is a better day...  i think.

Det känns lite bättre iallafall. Men det där har ju en tendens att kunna gå upp och ner dag till dag, vecka till vecka....
Det är ju inte direkt bara EN fundering i mitt huvud nuförtiden....
orka.se säger allt. FAN va trött jag är på att fundera... jag ORKAR INTE!!
Om trygghet, lugn och ro fanns i något hörn.....
Jag är en orolig själ just nu.... inte mig själv. Känner mig mest bitter och arg bara. Hoppas det går över snart.....

En ljust moln bland alla mörka är ju att jag ska flytta. Skriver kontrakt på ny lägenhet V28. Det känns helt underbart och rätt. :)
Bort med alla dåliga minnen och in med nya fräsha. :) Jag och Rasmus ska börja om från början.
Jag tänkte kalla in mina tre bröder å hjälpa till med flytten. Då borde det gå snabbt och smidigt.
Inflyttfest med grillning på min nya uteplats i september!! TJOHOO!

image65


Den som tror han kan trampa på mig igen tror F.E.L !!!
INGEN ska få lura mig igen, INGEN får komma in.....
Never again......

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tycker du ska lyssna på Lisa Ekdals låt "Hon förtjänar hela himmlen"...

2007-06-28 @ 20:59:52
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0