Kanske kanske

Mmm nu känner jag verkligen att saker och ting börjar hända. Kanske jag släppt saker en gång för alla. :)
Mår bättre och bättre :)
Helgen har ju som sagt varit supermysig. Och nu börjar min första semestervecka tillsammans med Rasmus.
Just den här veckan händer inte så mycket. Tänkte ta och åka hem till mamma och pappa några dagar.
Passa på att gå ut i Västerås och partajja lite mä Pernilla när man ändå är hemma :)

Igår var jag och Rasmus iväg till beachplanen. Jag spelade lite och han fick springa av sig. :)
Sen hem och mysfika lite tillsammans. Och sen var det dags för Rasmus att sova.
Peter kom och hälsade på en stund och pratade lite :) Sen var det ju meningen att jag oxå skulle sova då....
Vet inte vad det är som händer när det är sommar. Nog för att jag alltid har varit sen i säng... men inte varit uppe till kl 2 på nätterna!!!! Jag försöker verkligen lägga mig tidigare men det slutar med att jag ligger och funderar på en massa saker bara. hmm...... jaja får hoppas det blir bättre. För det är ju inte så att Rasmus tar sovmorgon direkt... Han väcker mig ju kl 7 precis som vanligt oavsett hur lite jag fått sova. :P

Jaha... idag då. Har inte bestämt mig för om jag ska åka hem till mamma och pappa idag redan eller om jag ska vänta till imorrn. Men jag tror jag åker iväg och tränar lite beach med Petra och Emilia först och kanske drar iväg ikväll istället.

japp japp. Så får det nog bli

Hej hopp stor.....

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0