Festrapport nr XXXXXXXXXX

OHYES! Ännu en kväll ute i det blöta. :P Oj.... det har blivit mycket nu den sista månaden.... Men vad gör det. Vet ju att det kommer bli en mycket lugnare höst och vinter eftersom det blir mycket träningar och matcher. Så jag tar igen det nu istället. hehe

Kom hem rätt sent från Kolbäck lördag kväll. Lämnade Rasmus till Tommie vid 20 taget för dom skulle åka till Vimmerby på semester tidigt söndag morgon. Och igentligen skulle ju jag och Lisa spelat Open i Uppsala, men det var för få lag anmälda tyvärr :(. Men men, en annan gång.
Så då passade vi på att gå ut istället. Vi hängde mä Jesse och Micke på party på brynäs.
Ja... och vad säger vi om den festen. Jag har nog aldrig varit på en tråkig förfest. För hur trist det än är i början så brukar det faktiskt ordna till sig lite senare. Men inte den här! Jag och Lisa satt och kollade på klockan som seeeegade sig fram. Men för helve...!!!! Är kl bara 21.30!!!!  AHHH!!! Till slut blev kl 23 så då tyckte vi att nu kan vi ju faktiskt röra oss mot krogen. Tittade ut och det SPÖREGNADE!! happ... blir taxi då.
Och den idén hade ju resten av Gävles befolkning oxå för det vi fick vänta 40 minuter på att en taxi skulle komma. mm.... jaja vi tänkte ju inte gå i regnet så.
In på krogen och raka spåret till dansgolvet! :P Och där stod vi som vanligt. Tror till och med det var samma fläck som sist. haha
Och så naturligtvis så blev vi med på vimmelbilderna oxå. Och DEN var INTE snygg.... IIIIKKKK!!!! Ser svettig och dyngrak ut minst sagt. haha Bilden gör sig inte sämre när man ser en glimt av Lisas Cider Wasabi i hörnet heller. haha  Och faktiskt så var vi inte fulla alls. Vi var rätt nyktra faktiskt. Men kul ändå.
Lite senare kom Peter och förgylde kvällen med sina sköna moves. HAHA
På vägen hem höll jag och Lisa på att sätta tungan i halsen eller nått av skratt. När han visade hur en polare gjorde när han bowlade. Eller som när han demonstrerade hur det såg ut när jag servade...... hmm... ELAKT!!! Men roligt. hihi

Nattmat på Maggies innan det bar iväg hemmåt för att sova. Vaknade dagen efter och mådde HUR bra som helst. Helt underbart. Var knappt trött heller.
Framåt 16 tiden drog jag iväg å spelade beach mä grabbarna. Senare på kvällen var jag och Peter på Harry Potter på bio. Bra film faktiskt. :) och en mycket mysig avslutning på helgen.

Här är några suddiga bilder från kvällens bravader. hehe


                   

 

  Och så avslutar vi mä den sköna vimmelbilden. se och gråt!! HAHA


Kommentarer
Postat av: Petra

Är det Peter som är på bilden me Lisa? Känner inte igen honom med kläderna på! ;)

2007-07-16 @ 19:05:29
URL: http://pbjelke.blogg.se
Postat av: Anonym

AHAHA fan va rolig du är. hehe

2007-07-16 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0