Så va det roliga över då...

Jahapp, då var semestern slut för den här gången då... Rätt lugnt första dag dock så det var ju skönt. Speedade upp lite på eftermiddagen men det är bara skönt å ha nått å göra tycker jag. Dagarna går såååå långsamt annars.
Hände inget speciellt, långa fika och lunchraster. Måste ju ta igen flera veckor med kollegorna. Alla har ju massor å berätta :)
Efter jobbet skjutsade jag Petra till Bomhus, hon skulle vara barnvakt åt Stella och Salomon några timmar. Åkte vidare till Tommie och hämtade upp katterna som ska vara hos mig några dagar.
Sen hem och kasta i sig nått å äta. Sen bar det iväg till vårdskolan för säsongens första inomhusträning :P
Såg ut som det skulle gå åt pipan ett tag när vi inte kom in i hallen, tränaren hotade med löptränin g istället! IIIKK!!. Men efter en halvtimma fick vi ändå traska till Polhem å träna där. Mycket teknikträning idag. Finger och bagger fick vi höra. Vi trodde inte vi skulle få smasha en endaste boll. Men med en 30 minuter kvar på träningen åkte nätet upp och tränaren ska "Insmash". WIHOOO!!!!  Som svultna kor på grönbete smashade vi som aldrig förr.
All beachvolley under sommaren har verkligen gett resultat. Nätet kändes LÅGT!! Och fan va bra det gick å slå. Lite probs med timingen emellanåt men... det var ju bara första träningen. :P
Kändes lite trist å lämna beachen och gå inomhus ett tag där men, nu känns det hur kul som helst. Kommer bli en kanonsäsong!!
Efter träningen kändes det som jag hade kunnat åka iväg till spåret och springa 3 km eller nått. Överskottsenergi!!! hihi
Men istället åkte jag hemmåt för att påbörja packningen. Flytten är nära nu.... otäckt nära....  Undrar hur jag ska hinna.
Men med bra kompisar kanske.. ;)

Shake and bake!!

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0