Oh underbara Göteborg

Från en underbar helg till en underbar start på V nr 2 av semestern. Peter kom med den klockrena idén att vi skulle dra ner till Göteborg mån-tis. Bo på hotell och gå på Liseberg käka och bara må bra.
Sagt och gjort. Måndag morgon masade vi oss upp även om det var otroooooligt segt.
Kom väl fram till Göteborg vid 16 taget. Checkade in på hotellet som låg väldigt centralt. Alldeles vid Skandinavium. :) Fräschade till oss lite och drog iväg till Liseberg. Köpte åkband hehe. Vi inledde med Uppsvinget. Å fy faaaaaan vilken känsla i magen. WIHOOOO!! En klar favorit nusåhär i efterhand. SHIT alltså. Rekomenderas.
Sen gick vi och åt lite mat och efter det fortsatte vi vår turné. Var långa köer så vi hann bara åka allt 2 ggr. hihi
ÄLSKA BERGOCH DAHLBANOR!!!! Vi var kvar till stängning kl 23. Men gosse va trötta vi var då.
Somnade som stockar när vi kom till hotellet.
Dagen efter knallade vi ner och åt en APGOD frukost. :)
Sen iväg ner på stan och strosa runt i solen. Helt otroligt UNDERBARA dagar i Göteborg. :)
Dom hade lovat mulet väder med skurar. Men solen sken på en molnfri himmel både mån och tis. :)
Ah okejdå... jag är kär. tihi

Idag: Intervaller löpning i hemlingby, shopping till festen, beach och sen onsdagsklubben. :P

Puss på magen

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej=) Nu var det länge sen jag tittade in här!! Mkt partybilder att spana in=) och vad är det jag läser!!! ska Tina flytta!? Ska hon inte spela med oss alltså? Hur blir det med Petra, ska hon åka till Australien? Iaf så är jag så himla arg att jag inte kan gå på 20års festen!(;P) hoppas den blir kanonkul! vad var det mer jag tänkte på... jo, vilka dagar tränar ni? ska till Gävle snart och tänkte träna med er. Kram!

2007-08-01 @ 15:54:07
URL: http://carint.blogg.se
Postat av: Carin

Hej igen.. =) men guuud, då blev det varken Sätra eller Tierp för henne då!! Tråkigt! Saknar er med! vill bara till Gävle nu och träna och festa=) Springer du 2ggr i veckan? har du förbättrat dig mkt? Kram!

2007-08-01 @ 21:51:43
URL: http://carint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0