Jag saknar dig redan....

"Råkade" väcka Rasmus kl 6 imorse.... fy fa.....  drömde nått och började ruska på ungen. Som såklart vaknade och undrade om jag väckte honom. Jag försökte smita undan och sa "nä" och låtsades sova... "Men vem väckte mig då?" *SUCK* jaha... ja.. det var ju mitt eget fel... Och så var det bara å traska upp då. Kl 6 lördag morgon.
Ska även sägas att jag under natten några ggr var uppe och sprang pga Rasmus drömt och ropat på mig.
Till slut lät jag honom ligga i min säng. Så man är typ rätt sliten i dag mä...
Inte bättre blev det när man tittade ut och det var molningt och ruggigt... *brrrr*
Men efter ett tags mysande isoffan så började solen titta fram.
Efter en stund ringde det på dörren och grannflickorna undrade om Rasmus fick komma ut och leka. Såklart :D
Nu kunde jag passa på att packa lite inför flytten. :)

Det plingade i telefonen inatt 01.36. Ett sms från Louise, tjejen som har lägenheten dit jag ska flytta. Hon medd att jag skulle få nyckeln på mån em redan. Det känns underbart :D Nu har jag hela veckan på mig att flytta och kommer förhoppningsvis kunna vara med på träningslägret till helgen :)
Mamma kommer upp måndag fm och ska hjälpa mig. Och Peter har lovat att hjälpa till han oxå. Skönt, nu känns det som jag kommer klara det här :)

Fick nyss ett medd från Peter. Han är på väg till Umeå för att fira sin mormor som fyller 90 år.
Han skrev att han saknade mig redan... och det är bara några timmar sedan vi skildes åt. :)
Japp, jag är jättekär :D


Nu ska jag fortsätta packa lite till. Sen ska jag ta med Rasmus till Barnlandet på brynäs så han får leka av sig.

Ikväll ska vi mysa med film och godis bara han och jag :D
image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0